Service Desk

Service Desk

Sustav za upravljanje zahtjevima korisnika

Unos ticketa
Unos svih potrebnih informacija o problemu u ticket te definiranje opsega i važnosti problema.
Delegiranje
Jednostavno delegiranje kreiranih ticketa zaduženim osobama.
Unos svih potrebnih informacija o problemu u ticket te definiranje opsega i važnosti problema.
Jednostavno delegiranje kreiranih ticketa zaduženim osobama.
Liste svih ticketa koje je jedna osoba predala, organiziranih prema statusima ticketa.
Detaljne informacije o ticketu.
Moji ticketi
Liste svih ticketa koje je jedna osoba predala, organiziranih prema statusima ticketa.
Detalji ticketa
Detaljne informacije o ticketu.
Komunikacija
Mogućnost komunikacije s osobom zaduženom za rješavanje određenog ticketa.
Analitika
Analitika ticketa prema statusu, prioritetu, vrsti usluge i širini utjecaja na organizaciju.
Mogućnost komunikacije s osobom zaduženom za rješavanje određenog ticketa.
Analitika ticketa prema statusu, prioritetu, vrsti usluge i širini utjecaja na organizaciju.
Pronađimo zajedno optimalno rješenje za Vas
Za sva pitanja slobodno nas kontaktirajte.